Valborg

Hejsan sötnosar!

Idag vaknade jag halv sju, jag skulle annars vakna 05:40 men nej nej jag somnade om till 06:30 istället guuud jag fick damp när mamma väkte mig! Jag sprang upp och packade för att jag skulle till Ida sen sminkade jag mig snabbt och allt det där, sen sprang jag till bussen för jag hade lovat pappa att jag inte skulle komma försent idag. Jag slutade 10:40 det var inte så lång dag idag haha! jag hade eneglska en svenska en fick jag dra. Klockan 11:30 var jag i jakan för att jag skulle gå till ungdomsmottagningen. Sen tog jag bussen till Idas skola för att träffa henne där, jag fick vänta i en timma på henne för att hon slutade typ vid två tiden kanske?.. Vi tog bussen hem till barkaby och nu sitter vi här, ikväll ska vi till skansen sen efter det ska vi nog dra vidare haha!


Puss ha en trevlig valborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0