Söndag kväll

Hejsan sötnosar!
Nu ska jag snart gå och lägga mig jag ska upp klockan halv sex imorgon och nu är klockan kvart över tolv. Idag har jag vart med Ida vi åkte och kollade på bio tillsammans idag riktigt mysigt! Haha jag kommer inte ihåg vad filmen hette men det var annars super bra! Jag kom hem vid halv 11, när jag var hemma hade mamma gjort lite glass till mig det var super gott haha! Sen gick jag ut och tog min cigg som jag hade längtat efter på hela dagen, jag ska sluta röka så nu tar jag bara en cigg om dagen får se hur det blir men jag ska försöka asså! Att röka är så jävla äckligt om man tänker efter.. Jag vill bara säga godnatt till er sov så sött! Pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0