Måndag.

Tja!
Idag har jag haft en skön dag men kom inte i tid till skolan idag.. Men men så kan det gå liksom.
Jag var med Sarah en liten stund efter skolan, sen kom mina förälderar för vi skulle ha något snack med min mentor. Men allt slutade bra som tur var haha! Nu sitter jag här hemma klockan är snart sju och jag ska snart äta middag med familjen, vi ska också prata lite om hur vi ska göra i sommar för då ska vi åka till Paris och allt det där som vi ska med, vad som än händer kommer det  bli den bästa sommaren! Ida ska följa med mig hela sommaren, vi kommer vara borta i 4 veckor från sverige så det kommer bli både skönt att komma bort från allt men jag kommer sakna alla dom andra såklart. Fan vad jag längtar tills det blir sommar, jag vill ha sommar nu! Ska ta det lungt ikväll är ganska trött från igår jag somnade vid halv två och vakna helv sex. Ha en trevlig kväll älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0