Ledig dag

Hej alla glda!

Idag vaknade jag kvart över sex, jag skulle åka med tåget som gick 09:35 till Enköping haha men jag fick ta nästa tåg för jag kom försent.. Ni undrar nog vad jag skulle göra i Enköping? Jo, jag skulle till min tandläkare där hahaha men jag kom 48 minuter försent (fint folk kommer sent!) Jag blev klar vid 11 tiden kanske? Sedan träffade jag trevligt folk på resan hem! Jag var hemma vid 1 tiden kanske?.. Nu håller jag på att kolla på en rolig film som heter "Den Där Mary" Hahaha riktigt rolig asså! Efter filmen tänkte jag lägga mig ute och sola en liten stund och sen ringa Sarah hon var också hos sin tandläkare idag.. Får se vad som händer idag hihihi. Det blir nog lungt! Imorgon är det valborg, jag ska till Ida för att fira lite där. Sedan ska vi nog ut på kvällen eller ja vi får se hur det slutar med det. Skriver mera imorgon eller lite senare ikväll! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: M

saknar dig b....

2008-04-29 @ 20:47:30
Postat av: B

Aha okej.

2008-04-29 @ 21:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0