Haha :)

Hejsan, har inte skrivit i bloggen på ett tag men ibland så orkar man ju inte med den!
Idag är det måndag den 14 April, idag har jag ledigt från skolan så jag ska snart åka till Idas skola för att hälsa på lite där tänkte jag. Sen ska jag träffa Sarah och vi ska bara vara med Ida idag liksom..
Helgen har väll vart sådär? Fredag var jag och Ida hemma hos bellsy  men vi kom typ hem runt 11 halv 12 kanske? På lördagen var jag och Ida inne i stan och tog en fika, sedan gick vi hem för att börja fixa oss lite för kvällen. På lördag kvällen åkte jag,Ida,josse,ronja&becka till hägersten HAHAHA vilken "lyckad kväll" allt blev bara skit typ glömde sminket där hemma hos Micke men vi ska åka och hämnta det på tisdag så det är nog lungt..
På söndagen åkte vi hem till Ida och bara sov typ, vi var skit trötta och orkade inte göra ett skit! Men men.. kanske ska sluta med min blogg vi får se hur det blir asså. Ha en trevlig dag! Puss på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0