2 April

Tjaa nu är det sommar fan!
Jag var i skolan tills 20 över 1 idag, jag kom hem med Sarah vi pluggade hemma hos mig ute i solen (riktigt skönt)
sen så åt vi bullar (tjockisar) efter vi var klara med läxan kollade vi på O.C. efter det tänkte vi kolla på film men vi orkade inte det. Vi gick ut och träffade någora och var ute i typ 3 timmar (Det var så jävla fint väder) När vi kom hem var maten på bordet HAHA! Efter det satt vi två och bara snacka lite... Sarah åkte hem från mig kanske vid 10? Aja jag ska göra svenska läxan klar tills imorgon för det är ett måste! Ska upp klockan halv 6 imorgon kommer aldrig orka men ska försöka.. MIN BLOGG ÄGER MED ÄN MATILDAS god natt sov sött <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0