11:10 torsdag

Tjoo!
Idag ska jag bara vara hemma och sova&ta det lungt, jag hade ont i magen när jag vaknade på morgonen så jag orkade inte gå till skolan fast pappa sa att jag skulle det eftersom jag har vart borta så mycket.. men jag orkade inte liksom.
Jag gick upp och drack lite vatten orkade inte äta något vet inte varför?.. Aja idag i skolan hade dom andra matte prov (fan jag kommer få göra omprov imorgon ;o) men så kan det vara ibland jag måste plugga till det idag. Men jag vet ju själv att jag kommer ligga ute och sola hela dagen lång för det är fan 20+ i solen! Sen ska jag väll sitta hemma och chilla lite. Jusst nu väntar jag på att Mattias ska ringa mig och roa mig lite HAHAA! Puss sötnoar ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0