Tisdag 20/1

Idag har jag vart hemma och pluggat, har engelska prov på torsdag som jag inte ska ha Ig i.
Vaknade klockan halv 10 idag käkade lite frukost medans jag pluggade, satt med den dära engelskan i två timmar sen tog jag en liten paus.
Nu är jag helt slut asså, när syster kom hem så gjorde jag lite varm choklad och så satt vi och fikade lite medans jag då också pluggade. Nu vill jag bara lägga med ner i ett varmt och skönt bad, nej nu blev jag väldigt sugen på det. Ska bada nu men kanske skriver lite mera senare! Haha jusste det verkar som om min blogg har damp eller nått? Vet fan inte vad felet är med den, ska prata lite med Ida om det.


Bilder från idag

Osminkad och äcklig, ääsch skitsamma! Ha en mysig dag, Puss påer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0