Min härliga torsdag

Torsdagen idag har var riktigt bra, faktiskt mycket bättre än vad jag hade tänkt.
Mitt engelska prov som vi då skulle ha idag blev inte av eftersom läraren var sjuk som tur var, jag har ju inte då pluggat så mycket direkt så det var verkligen tur.
Fick också sluta tidigare idag, vi skulle slutat halv tre men det blev ändrat till halv ett. Jag gick från skolan klockan två eftersom jag skulle träffa Mattias vid tre tiden i stan.
Fick en jätte fin tröja av Mattias också (Hammarby) älskar den såå mycket! Efter stan tog jag tåget till skolan igen och var med på öppet hus, det var jätte trevligt. Nej nu ska jag nog ta och somna, ska upp tidigt imorgon.

Här är jag&Matilda i skolan på öppet hus HAHA!


Måste bara tillägga att Orjon är verkligen duktig på att rita! Den här har han gjort alldeles själv, Gryym för fan!

God natt på er, skriver mer imorgon. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0