Lördag

Idag är det lördag, sköönt! Igår var jag&Ida med lite folk i hennes lokal haha, det flippade ut lite men vi hade det iaf trevligt ändå tyckte jag.
Vi var uppe till tre kanske och sov i lokalen, det var bara jag och Ida som då sov där haha! Vi var ungefär 24st i lokalen kanske (?)

Nu är vi hemma hos mig, jag har städat mitt rum nu och Ida har chillat med min data, nu sitter jag ute i köket på mama`s data. Är helt jävla slut sen igår .. det var fan inte skönt att sova i lokalen fan! Ikväll är det typ chill hos Clara hoppas vi på, annars så ska vi hitta på något annat. Aja nu pallante jag skriva mer.

Pusss för fan!


Kommentarer
Postat av: PATRICIA

kolal min blogg love u

2009-01-18 @ 14:39:05
URL: http://patriciahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0