kusin

Ida, hur ska jag börja? Vi har känt varandra sen vi var typ ett år, och det var tack vare våran älskade Mormor som vi började umgås.
Vi har gjort så jävla mycket saker tillsammans, och ibland känns det nästan lite konstigt men ändå så jävla bara att vi är kusiner. För våran underbara vänskap kommer nog aldrig eller nog den kommer ALDRIG att ta slut. Och jag säger inte det eller jag har aldrig sakt till nån av mina vänner att jag älskar dom mest, för det kan jag bara säga till dig och mena det. Jag kan inte leva utan dig Ida, jag svär på allt. Dy betyder så otroligt mycket för mig älskling. Och du vet att om det är nått, det kan vara vad som helst, tveka aldrig en sekund på att ringa mig om du verkligen eller bara vill prata för jag finns här för dig.

Du är min kusin och jag ställer alltid upp oavsett vad hjärtat, jag kommer aldrig lämna dig för någon eller något. Tack för all hjälp som du har hjälpt mig med. Alltid när jag har det svårt och bara vill dö eller nått så har du alltid funnits där för mig som en riktig jävla kompis, och jag är så glad för att jag har dig Ida. Alla våra underbara minnen och allt det dära sjuka sakerna som vi gjort, det glömmer man aldrig.

Det finns så mycket mer att säga Ida men nu måste jag faktiskt sova. Var bara tvungen att skriva lite om dig.

Jag älskar dig mest, kommer alltid att stå på din sida vad du än gör kusin. Jag älskar dig, kan verkkligen inte leva utan dig. Hoppar du så hoppar jag med dig. Finns alltid här för dig  Ida Mannestål Pousette.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0