Klart

Änkligen är jag tillbaka, hemma igen efter den dära äckliga tandläkaren.
Usch fy fan det är inte kul säger jag bara! Hade ett litet hål som dom lagade jätte snabbt, och dom tyckte att jag hade fina tänder och att jag tar hand om dom jätte bra. Haha lite kul att höra faktiskt, så behöver inte vara där igen förns typ i september för att kolla att allt är som det ska. SKÖÖNT!
Har också planerat dagen lite imorgon, efter skolan ska jag träffa Mattias och ta en fika. Det var ju jätte länge sen som vi sågs. Sen är det då öppet hus i min skola så ska vara där klockan sex till halv åtta. Inte så mycket planer men iallafall.

´
Ska också slå på en film och mysa lite i soffan. Skriver mera ikväll. Pööss!

Kommentarer
Postat av: mickan

Va bra att du har bra tänder!! Jag har skit lätt att få hål i tänderna och jag hatar att laga hål! :S :S

2009-01-21 @ 13:55:26
URL: http://mickanflickans.blogg.se/
Postat av: Isabella

Haha ja det gör jag med, jag tycket själv att jag inte sköter mina tänder så bra, röker och håller på .. men bara man borstar dom noga så slipper man hål! :D

2009-01-21 @ 14:13:13
URL: http://lsabellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0