Hej igen! 26/1

Helgen har gått fort, har vart och kollat på ny skola och sånt där sen massa annat.
Har ju också vart väldigt dålig på att skriva i bloggen ihelgen, har haft så mycket för mig. Kan ju bara säga det att jag har tagigt bort mitt bruna löshår och slinga håret, det blev blont såklart. Men är inte sådär jätte nöjd än .. Ska nog slinga det i veckan eller nått så det blir bra liksom. Har var med Ida hela helgen, vi har också skapat en blogg tillsammans så den kan ni ju kolla in på  ( www.IdaBella.blogg.se  ). Ska nog försöka sova lite nu klockan är snart halv ett .. Ska ta lite kort imorgon så får ni se hur mitt "nya" hår ser ut haha.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0