Heeey!

Okej om jag ska vara ärlig så orkar jag faktiskt inte blogga varje dag, man har liksom inte tid.
Igår började skolan, skit tråkigt men ändå så har man saknat lite folk som man inte brukar umgås med på fritiden. Jag vaknade upp hemma hos Ida igår och gick till skolan därifrån, hon mådde väldigt dåligt på morgonen så hon låg kvar i sängen medans jag packade upp mina saker och gick till skolan. Vi hade det en skön skolstart tycker jag. Jag måste sköta skolan lite bättre nu än vad jag gjorde förra terminen.
Efter skolan åkte jag till Minos, har ju inte träffat han på ett tag så det var myysss. Kom hem runt 9-10?
Har inte vart hemma på hela jullovet pågrund av ...lite saker... Men det känns ändå skönt att vara hemma igen måste jag säga. Ihelgen vet jag inte riktigt vad som händer har inte direkt något planerat, vi får se vad jag&Ida hittar på.
Nu ska jag gå till skolan, men ha en trevligt fredag!

Sug och svälg, trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0