Fredag

Hello!
Idag slutar jag klockan ett, fett skönt asså skulle annars gått till tjugo över två men nej.
Efter skolan vill jag träffa Ida så det ska jag nog göra, jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på faktsikt. Jag tror att det bara blir en chill kväll annars liksom. Mina föräldrars kompisar har bjudit hela familjen på middag men jag känner nog att jag kanske inte kommer orka det ikväll, har sovit jätte dåligt som alla andra kvällar.
Nej jag ska nog vara med Ida ikväll. Imorgon är det öppet hus i Styreby skolan dit vi ska flytta i Juni, så imorgon ska vi dit och kolla lite.
Vet inte om jag kommer att ha tid ikväll, men om jag har det så kan jag isf skriva. Jag tror att jag ska ta med mig min dator till skolan, och då kan jag blogga lite om jag har.
Så här ser jag ut idag.

Inget speciellt om det händer nått ikväll så byter jag självklart om! Ska platta håert nu för såhär lockigt kan jag inte ha det, eller?
Puss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0