14 Januari

Tycker bara att dagarna nu för tiden bara springer iväg, även om den här veckan har gått långsamt ..

Min dag började med att min pappa ringde och väckte mig, jag försov mig så jag kom jätte försent till skolan idag. Dagen i skolan har väll vart skit seg för jag har vart trött och sur typ haha. Sen fick jag sitta kvar en stund efter skolan och snacka, sen när jag skulle gå mot tåget så fasnadee jag lite med Orjon och snackade på rätt länge.

Tog tåget till söder där jag skulle träffa lilla Minos tihihi, det var bara chill. Sen tog jag tåget hem igen, och nu så har jag tittat lite på tv med mamma&pappa och nu sitter jag här och ska snart ringa Ida.


Ska lägga mig tidigt idag, men det kommer jag inte att hålla hahahaha!

Puss påer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0